Det blev ett köp

I onsdags köpte jag denna vackra herre! Detta är Eldorado "Goldsecret" som man kan köpa på Jorviks öppna hus i år och är en limited edition häst. Blev sjukt taggade när jag såg i videon att det skulle komma en mörk fux lusitano och bestämde genast att den ska in i min kollektion. 
 
Jag har förstått finns de spelare som inte riktigt gillar detta med limited edition hästar. Å ena sidan kan jag förstå varför det kan kännas trist om man t.ex. inte har SC just då när hästarna finns och inte kan köpa den häst man verkligen vill ha. Å andra sidan, är det inte hela världen. Det kommer alltid nya hästar som vi kommer bli kära i det finns fortfarande de andra hästarna som man alltid har tillgång till. Dessutom kanske dessa hästar återvänder om Star Stable ser att de blev populära. 
 
Så, då har ni fått se mitt nytillskott i stallet. Ska väl försöka göra en presentation av honom också, men försöka få till en på Merlin först. Anledningen till varför jag är så seg med Merlin är för att jag glömt vad jag döpt honom till i spelet och glömmer hela tiden att kolla när jag är inloggad. Men de kommer! 

Kommentera här: