Potatis är gott

Jag måste säga att jag var oerhört glad över dagens uppdatering eftersom det är min första vecka på praktiken. Jag vet att jag tjatar, men jag måste tydligen påminna då vissa kan undra vart jag är ibland. Så det var skönt att inte känna stress när jag kom hem och nu veta att nästa vecka har jag lite att göra. Men det kan jag förbereda mig för och ser väldigt mycket fram emot det nya eventet. Speciellt de där speciella hästarna.
 
Så dagens uppdatering då. Marleys potatisfirande är tillbaka och det är väl inget nytt där förutom att fler NPCs är med. Börjar verkligen gilla att se mer liv från NPCerna och att läsa deras dialoger. Det är ju faktiskt så att det kan finnas någon form av sneak peek där eller lite game lore. När den förra marknaden var på plats fick vi ju en hint om att Emma letade häst och se där, plötsligt ska vi hjälpa henne. Så det är värt att kolla vad de säger. 
 
Annars älskar jag skjortan som man får av Life Time shoppen i Moorland. Väldigt detaljrik och fina färger. Den ska nog användas och den matchar hatten vi fick senast. Men efter jag kollat på skjortan så loggade jag ut. Det ska finnas två nya ston som ska föla och dem ska jag nog hjälpa tidsnog. Kanske i helgen. Såg på Instagram att en av dem är en islandshäst så den ska jag definitivt hälsa på. Så gos!
 
Sådär, dagens uppdatering och nu ska jag förbereda mig för sängen. Jag hoppas verkligen att jag kommer orka nästa onsdag. Det ska gå! 

Kommentera här: