Ja, aldrig får man ha det bra

Man kan väl börja med att säga att jag har haft problem med halsen till och från sen december. Jag kom i kontakt med en läkare via Capio Go som skickade mig till närmaste labb, det togs halsprov och ett stick i fingret. Inga tecken på streptokocker eller att jag ska vara så sjukt att min snabbsänka (eller vad de heter) var hög. Så hem och vila helt enkelt. Sen dess har det liksom varit att vissa dagar har jag ont i halsen och andra inte. Rätt frustrerande... Men nu har det gått en månad så det är dags att träffa en läkare som kan titta mer ordentligt. Inte kul alls för jag tycker sånt här är sjukt jobbigt som det är. Men ja, imorgon ska jag boka tid och har man tur får jag träffa en rätt snart, men känner man Sverige rätt lär man väl få hjälp om en månad... Aja, slut på klagande. I och med det här kan jag inte direkt streama och att spela in videos görs bara på dagar jag känner att halsen tillåter. Inte så kul eftersom jag vill komma igång igen och bli mer aktiv. 
 
Annars så är det en rätt lugn dag här hemma. Jag ska ta bort julen med mamma, storhandla och se på hoppningen från Basal. Sen på kvällen ska jag få vara med på Fridas hopplektion och jag ska ta med mig Lelouch. Just nu ligger det mycket fokus på att vi ska lära känna varandra och dessutom är Lelouch rätt ung och behöver tränas upp. Ska bli så mysigt och ser fram emot att få hänga med hökarna.  

Kommentera här: