Mer fluff till folket!

Andra uppdateringen för i år och vi har fått tillökning i clydesdalefamiljen. Ovan ser ni de tre nya färgerna med sina respektive färger på flätorna. Jag var helt inställd på att köpa en av dessa. Jag satt i en timme för att komma på ett bra namn för att sedan logga in och får kalla fötter. Detta händer typ aldrig mig, men denna gången gjorde det de. Alla är superfina, men det var som att ingen tilltalade mig till fullo just där och då. Så jag ska fundera på det och se om det känns annorlunda senare. Fast jag har bestämt mig att den svarta sabinon ska köpas på det andra kontot! 
 
Annars var det inget mer som kom idag. Jag hade förväntat mig lite mer drag de här första uppdateringarna eftersom det var lite lägre tempo i December. Men samtidigt förstår jag att de på kontoret har haft ledigt och att det då är svårt att förbereda stora uppdateringar om folk inte är på plats. Men nu ska väl alla vara tillbaka? Större delen av dem i alla fall och jag hoppas därför att nästa vecka kommer det lite större grejer till spelet. 

Kommentera här: