Åh underbara fredag

Vem älskar inte fredagar?! De är den sista dagen av en arbetsvecka, det brukar då ofta vara en lite lättare stämning på jobb/skola. Många kanske till och med går hem lite tidigare än vanligt. Man kanske har roliga planer på kvällen eller bara längtar till att sitta hemma i soffan och mysa. Hur som haver behöver man inte tänka på jobbet eftersom man har två dagars ledigt. De är en dag som lovar att du behöver inte gå upp sådär tidigt nästa dag utan nu är du ledig. Ja, underbara fredag. 
 
Vad ska jag göra denna fredag då som student. Jag har lite uppgifter kvar att titta på. Det behövs spelas in åtminstone en episod till min let's play-serie. Sen kommer nog min mamma hem och då blir de lunch och lite fika kanske. Vi behöver handla lite saker till middag. Men de bästa! Min vän kommer hem till mig efter middagen och så ska jag försöka lära henne att sminka sig med ögonskugga. Sånt är inte helt lätt om man inte är så intresserad. Jag har precis börjat bli lite mer van med de så nu är de bara kul! Detta är då min fredag. 
 
Vad ska ni göra eller har ni gjort idag? 

Kommentarer:

1 Anonym:

Skolstrejkat för klimatet

Kommentera här: