Vad är detta för spännande?!

Och ser ni utrustningen och kläderna?!?! Alltså hur snyggt ser inte det här ut?!?!! JA!!! Jag är väldigt exalterad över detta! Okej, ta ett djupt andetag nu och fokusera. Det man ser är en manege som ser ut att vara något i stil med en dressyrbana. Eller, statyerna gör det att se ut som något i stil med Spanska Ridskolans manege. Visserligen används lusitanos i videon, men ändå. Som sagt, utrustningen... Den ser otroligt snygg ut och var det inte jag som sa att jag ville ha mer utrustning som matchar, är svart eller brunt med detaljer. Tadaaaaa! Kollar man nära så verkar det dock som att det kommer finnas ett träns och sadel och sedan två olika färger på schabrak och benlindor. Aja, man får vara nöjd för de lilla. Men de där lilla fölet ser väldigt mysigt ut, fast varför är den där? Och så är hon med. Den där tjejen jag redan glömt namnet på men som har den där fina svarta lusitanon. Ja, jag är väldigt dålig med namn... Men undra om hon har något uppdrag för oss att utföra? Det är ROSOR på banderollerna! Vad betyder de?!?!
 
Det här ska bli riktigt spännande att se i spelet. Vi vet däremot inte än när vi får se detta förutom att det ska ske i vår. Med Sveriges väder vet jag inte längre när våren är, men hoppas det är snart. Visserligen ska vi få söta nya ponnyer snart också. De lär väl inte komma i samma uppdatering, eller? 

Kommentera här: