2014

Så jag har sett visa göra årets höjdpunkter och annat som främst är om SSO. Men jag vill hellre göra en om typ allt. Ni får jätte gärna göra något liknande om ni känner för de. 
 
Årets film: Denna var riktigt svår för de har varit många bra filmer i år. Men den som nog överraskade mig mest var Maleficient.
Årets skådespelare:  Jag har många på min favorit lista, men för mig är de nog Robert Downey Jr. Inte bara för att han är Iron Man, utan för hans roll i The Judge. 
Årets skådespelerska: Helt klart Jennifer Lawrence. 
 
Årets artist: De finns nog ingen i år som jag har snöat in mig på extra mycket, men Avicii är väl den som alltid har en låt man gillar. 
Årets låt: Ni har nog aldrig hört den här för den är gjord av ett gäng youtubers som heter The Yogscast. 
 
Årets youtuber: När vi ändå är inne på de spåret så måste jag säga YogscastKim. Hon är en go och rolig tjej som spelar riktigt intressant spel och så har hon YogscastHannah när de är skräckspel på gång. 
Årets spel: Förutom SSO då så måste säga Archeage. De är riktigt roligt och stort. Lite minus för att de är PvP eftersom jag inte gillar att få saker och ting förstörda för mig eller andra. Men annars så är de underbar grafik, story och de känns att vara i en stor sandlåda. 
 
Årets uppdatering: De har varit så mycket i år med både huvuduppdrag och nya hästraser, men min favorit är nog Dinodalen. 
Årets häst: Älskar alla mina hästar så mycket, men om man ska gå djupt in på de så säger jag Rockett. Inte bara för han är så unikt vacker med sina fläckar och mjuka ögon, han var en ren överraskning. JAg köpte honom för att jag hade tråkigt och han gick till att bli min favorit. 
 
Kommer inte på något mer som varit bra så de får bli de här. Vill tacka alla som har läst mina inlägg och som följer min blogg. Jag hoppas ni kommer ha ett mysigt nyår och så ses vi igen 2015. Gott nytt år!
 
 

Kommentera här: