Dag 3. Mitt stall

Hotrebel, Dangermaster och Darkmagic
 
Mitt stall är ganska tomt just nu. Har ju egentligen 12 hästar för tillfället men när min spellust försvann så skickade jag en del till ön och hade kvar de som behövde levlas. Borde ta hem Ice och Frost då eftersom dom inte är klara. Jaja, kanske gör de sen. Men just nu är de väldigt skönt med bara tre. Jag är ju inte så mycket för stallhjälp för att jag vill ha mina pengar till annat men ibland händer de att jag ber henne hjälpa till. Jag önskar att de fanns fler stallplatser då jag inte gillar att trycka in mer än tre hästar i den stora och vill helst bara ha en i de två som är mindre. Den längst bort är ju mer ett förvaringsutrymme vilket är tråkigt för där skulle man ju kunna ha en till box. Skulle ju vara nice med dörrar också. Men men. 
 
Gosa lite med Master

 Lite kärlek mellan boxkompisarna
 

Något som är mest organiserat är min garderob. Där har jag överdelar i ett fack, byxor i ett och skor i ett och så vidare. Samma med häst utrustningen. 
 
 
Så ja, jag älskar att ha allt organiserat. Inte så spännande att kolla in i mitt stall va? Hade också velat att man kunde köpa på sig en massa höbalar och ha i garderoben. Skulle vara så nice!

Kommentera här: