Minecraft stall

Okej, så jag och bror, mest bror, gjorde äntligen ett stort stall i Minecraft. Det skulle varit mitt drömstall som jag vill ha i SSO, men de blev nog lite för stort för de. Jag tror däremot att själva stallet där vi har hästarna visar ungefär vad jag vill ha. De är 8 boxar i stallet så lägg till 2 boxar till för SSO. 
Själva byggnaden, hur den är formad, var min idé men min bror var den som gjorde så den blev så detaljrik som möjligt för annars skulle de se väldigt konstigt ut. Stall delen har jag gjort, trotts att bror var där och hjälpte mig med lite detaljer. Men jag är nöjd med den så de är ju awesome! 

Kommentarer:

1 Ada Wolfdaughter:

ÅH va fint! :D Vilken duktig bror! Nu blir jag så sugen på att visa blider på mitt stall i mc :)

Svar: Man tackar ^^
Rose Shadowlee

Kommentera här: