Fler hästar till Ironlee-kontot

Jag berättade att jag eventuellt skulle köpa hästar till mitt andra konto tidigare, och nu slog det mig att jag måste ju åtminstone köpa en häst som är köldtålig häst. På det måste jag skaffa en ponny för att kunna slutföra det uppdraget. Lite drygt, men men. Jag ska i varje fall köpa hästar som jag inte har på mitt andra konto. I alla fall försöka. 
Jag har också kommit på ett tema som alla hästars namn ska gå på. Min starthäst heter Honeydew "Simon" som då kommer ifrån Yogscast, en ensamble of youtubers som gör otroligt roliga och bra videos, som jag följer varje dag. Jag har därmed bestämt att de nya hästarna (och ponnyn) ska döpas efter någon utav de som hör till Yogscast. Jag har en rad namn bestämda och vet också vilka två hästar som jag först kommer att köpa. 
Detta ska faktiskt bli roligt. 
Detta är Minicherry "Kim"....

Kommentera här: