Gott nytt år på er!

Snart är detta året slut och ni har nog läst min sammanfattning om 2017 som var i två delar. Vi går nu in på ett nytt år som antagligen kommer innehålla en massa spännande uppdateringar. Denna gång bestämde jag mig för att göra en liten önskelista på uppdateringar jag hoppas vi kommer få år 2018. 
 
   1. En funktion som gör att man kan stänga av platstexten som dyker upp mitt på skärmen. 
   2. Uppdaterad Nordsvensk, Tinker och Andalusier
   3. Mer realistisk utrustning
   4. Mer realistiska ridkläder
   5. En paddock som har bokstäver och realistiska mått
   6. Nya raser: Lusitano, Dartmoorponny, Svenskt halvblod och Clydesdale
   7. Mer frisyrer (helst i mörkbrunt)
   8. Fallabella som sällskapsdjur
   9. Mer islandshästar!
 10. En funktion som döljer andra spelare 
 
Det här är min top 10 önskelista på saker jag vill se i spelet. Jag har inte med uppdrag, nya tävlingar och nytt område m.m. eftersom det är rätt självklart att vi kommer få det egentligen. Har ni en topp 10 önskelista? Jag vill väldigt gärna läsa den så skriv den i en kommentar till detta inlägg. 
 
Gott nytt år på er, awesome people! Nu ser vi fram emot ett nytt år <3

Kommentarer:

1 Juana Diamondrider :

1. Nya häst raser
2. En funktion som döljer platstexten
3. Fler uppdaterade ställen
4. Två områden istället för ett
5. Chansen att fånga in och tämja vildhästar

Har många funktioner jag vill ska komma men det skriver jag inte här xD P.S. Din blogg är bäst! ❤️

Svar: Tack så mycket och mycket spännande lista ^^
Rose Shadowlee

2 Luna Friendstreet:

Allt det du nämnt låter underbart, men skulle så gärna vilja ha någon form av dressyr! :D och gott nytt år på dig <3

3 Delfina:

Önskar mig en ändring på namnskylt-systemet i hemstallet med att det byter när jag byter häst, och möjlighet att inreda hemstallet. Större garderob med tydligare bildikoner för kläder och utrustning är också en önskan jag har :) i övrigt ser jag fram emot fler uppdrag och så, speciellt Asklandet är jag nyfiken på. Gott nytt år!!

4 Melinda Winterforce:

1. En knapp som döljer alla spelare
2. Att ”möbelbutiken” i Jorvik City ska öppna! Skulle vara så kul att kunna inreda sitt hemstall eller varför inte ett litet hus?
3. Uppdaterade raser som Nordsvensk, Tinter, Jorvikiska ponnyn och Andalusier
4. Nya raser som Svenskt Varmblod, Paso Fino, Gottlandsruss, Svensk Ridponny och någon form av kallblod
5. Ett nytt område där allt fokus ligger på hästar och där det finns många realistiska terrängbanor
6. Dressyr!
7. Uppdaterad ”kropp” på karaktären. Vi har fått många nya och uppdaterade NPC:er och jag tycker att många är sjukt snygga men känner inte att vår gamla spinkiga karaktär passar in trots hennes nya hals, frisyrer, kläder och rörelser. Hon får gärna bli mer lik våra NPC:er men inte för stor skillnad så att allt bara känns helt fel med henne xD
8. Dölj plastnamn-funktion
9. Championat där man tävlar i hoppning eller dressyr och där det inte går ut på att rida snabbast utan snyggast och att man rider en i taget istället för en stor klunga med 20 spelare :)
Det här blev en ganska lång
önskelista haha! Men allt jag kunde komma på just för tillfället! Väldigt roligt inlägg du la upp, mer sånt! ;)
Kram och Gott nytt 2k18! :D

Kommentera här: