Äntligen!

Halleluja, en sneak peek! Idag la SSE ut på sin IG denna bild med texten: Kalterna har sett en mystisk häst i Dinodalen. Tydligen försvann den i samband med att de berättade detta för SSE, men det finns rykten som säger att denna häst kommer till Jorvik snart. I och med detta är de inte klart att vi får hästen nästa vecka, men eftersom det har gått 4 veckor nästa onsdag känns det troligt att vi får den då. 
Vad tror vi då? Det är en del som säger att detta är ett aprilskämt, men det har jag väldigt svårt att tro att det är. Kan det vara en ny ras eller en uppdaterad ras? Vi kan med säkerhet säga att den är köldtålig eftersom den är i Dinodalen. 
Dett ska bli så spännande och jag är så glad att jag inte köpte en häst nu när jag inte har en häst att levla på mitt orginalkonto. Nu har man också något att se fram emot. Jag hoppas på en liten mer teaser på måndag. 

Kommentarer:

1 Renee E:

Det kan inte vara ett aprilskämt i och med att årets aprilskämt har med raptor att göra, känns konstigt om de skulle göra två st. skämt.

Svar: Tänker samma. Så det ska bli väldigt roligt att se vad det är för häst.
Rose Shadowlee

2 Juliette Shadowstar:

Jag tror nog inte att det har med april att göra överhuvudtaget. Jag tror att det är en uppdaterad fjording men man kan ju aldrig riktigt veta :)

Kommentera här: