Utrustning som värmer

En dag var jag inloggad i spelet och snackade med några av hökarna som var inne samtidigt som mig. Då kläcker Molly Mightystorm ur sig; de vore nice med schabrak och benlindor som värmde hästen tillräckligt så att de hästar som inte gillar kylan i Dinodalen skulle röra sig lite snabbare ändå. Jag tycker det är en strålande idé! Jag säger inte att de ska bli helt lika snabba som de hästar som är köldtåliga, men något snabbare är alltid något samt att det ger utrustningen mer syfte. 
Så detta är min veckans önskning! Att det ska finnas utrustning som gör de vanliga hästarna lite köldtåligare. Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Molly Mightystorm:

Ja, och kanske skulle det vara kul om varje del i utrustningen gjorde hästen köldtåligare, så att om man har på sig sadel, träns, schabrak, benskydd som alla gör hästen ett snäpp köldtåligare, så kan hästen tillslut bli fullt köldtålig. Så att tåligheten liksom ändras beroende på hur mycket eller lite av den värmande utrustningen man har på hästen!

Kommentera här: