Kanske lite stora

Denna vecka blir de en lite mindre önskning, men just nu är de det här som jag tänkte på när jag levlade. Den nya funktionen med medlajerna har jag inget emot, om något är det lite kul att försöka få till att man har guldmedalj på alla race även fast man inte tävlar mot andra. Men dessa medaljer som finns ovanför tavlorna tycker jag är lite onödigt stora. Eftersom deras textur bryter mot resten av miljön så syns de extra mycket som det är och deras storlek anser jag gör de lite mycket. Så veckans önskning är väl att de ska antingen få en lite mer detaljerad och snygg textur eller bara göra dem betydligt mindre. De behöver inte vara så stora tycker jag. 
 
När jag ändå pratar om detta tycker jag nästan de vore snyggare om de medljerna sat på tavlorna. De vore nästan ännu bättre tycker jag eftersom jag inte riktigt förstår varför de måste synas så mycket eftersom de bara är en själv som ser dem och vet man vart de är så vet man var man ska titta. 
 
Vad tycker ni? Gillar ni medaljerna eller skulle de kunna bli bättre? 

Kommentarer:

1 Isabelle Rainfield:

Inte tänkt på det men jag håller med! Medaljerna blir "pixliga" och passar inte alls in i SSO:s annars så realistiska grafik.
Väl noterat :)

2 Anonym:

Har också funderat på medaljernas storlek en del, och jag håller med dig, de får gärna bli mindre eller sitta på tavlan :)

Kommentera här: