Mer bokstäver!

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt detta men jag BEHÖVER bokstäver i alla paddockar som finns i spelet och inte bara i ridhuset. Varför? Jo för att jag håller så mycket ridlektioner där man behöver bokstäverna för att kunna berätta vart studenterna ska börja en övning och sluta den. De blir så mycket enklare och roligare så. Det ger oss så mycket mer möjligheter att vara på fler ställen att ha ridlektion dessutom och inte behöva trängas i ridhuset för jag får verkligen känslan av att alla klubbar har sin lektioner där. Antagligen på grund av att det är där bokstäverna är. Men eftersom det är trångt så försöker jag ibland ha lektioner i de andra paddockarna för att slippa trängseln, men då jäklar måste man vara kreativ och man får springa runt för att själv vara en markör. 
 
Så SNÄLLA, kan vi inte bara få bokstäver i alla paddockar så man kan få variera sin miljö för det är så mysigt att vara ute och att slippa trängas i ridhuset. 

Kommentera här: