Underbart material från Star Stable

Jag hoppas ni inte har missat att man nu kan ladda ner lite olika material som man kan använda till att göra Star Stable edits? Om ni har så tycker jag att ni genast ska gå HIT! Jag vet att jag kanske är lite sen med att skriva om detta, men jag ville bli klar med denna först. Esmeralda Silverforce gjorde en egen presentation av sig själv med hjälp av lite material som vi då kan hitta på denna nyhetssida. Fler har hängt på trenden, däribland jag då också. Blev så nöjd och de var väldigt roligt att göra. Vill ni kunna läsa texten så klicka på den lite mindre bilden här nedanför för att få se den i större format. Jag kommer nog inte göra en för varje häst jag har då jag inte har tiden och energin för de. Men jag kanske gör en för Heihei. 
 
De var väldigt trevligt material som vi har fått och jag hoppas vi kommer få ännu mer snart för de är så roligt att få leka lite med material med så bra kvalitet. Har ni gjort någon fin edit av materialet vi har fått? 

Kommentera här: