En ridhjälm med glitter

Här är mitt taffliga försök till att rita det jag försöker förklara i Photoshop...
Det är en del klubbar nu som planerar inför lucia. Det görs en del luciatåg och det är såklart mysigt. Men skulle det inte vara lite kul med nya grejer. Något jag framför allt vill ha är en ridhjälm med ett sånt glitterband som man kan sätta i håret eller i granen. Hur mys skulle inte det vara?!?! Och sedan hoppas jag på lite nya julkläder och sånt allmänt. Förra året fick vi otroligt fina stickade tröjar som jag hoppas de fortsätter med. Dock är de nog roligare om de uppdaterar sånt som luciakläderna och så vidare. Jag har faktiskt inget av de eftersom jag inte riktigt vill använda det. Kanske en uppdatering skulle få mig att använda de dock. Mer julmys till folket!

Kommentera här: