Fler hästar att levla

I onsdags kom de mer ponnys och jag kunde såklart inte låta bli. Tre supersöta Chincoteagues och jag drog med mig Frida på köpet. Såklart skaffade även hon sig en sötnos som jag nästan tror får bli den ponnyn jag köper till mitt let's play konto. 
 
Det andra som uppdaterades var skyltarna som visar riktningen i banorna. De ser mycket snyggare ut och är dessutom tydligare. En bra uppdatering helt enkelt. Annars så berättade Star Stable bara att det kommer ske små uppdateringar i världen, såsom växter, byggnader och så vidare. Ska bli så kul att se vadet kan vara. Jag hoppas på vingårdens trädgård som kommer få sig en mysig uppdatering, speciellt huset som ser ut som att det är gjort av papp. 
 
De var väl det. Rätt skönt med en lite mindre uppdatering denna gång. Undra vad nästa uppdatering blir? 
 

Kommentera här: