Nya grejer

Då har jag feeling för att blogga igen och nu ska jag snacka om förra veckans uppdatering. Jag vet, jag är SEEEEN! Undrar ni varför så bör ni nog läsa mina tidigare inlägg. Åter till ämnet, det kom ju lite nya grejer senaste uppdateringen förutom påsken.
 
Nu ser de lite mindre tomt ut i Moorland eftersom butikerna har fått sig en make over. De ser mer ut som butiker och de tar mer plats. Otroligt väl detaljerat med saker som står framme och säljare med nya utseenden. Lite trist att Life time shoppen inte fått sig någon uppdatering. Där står de fortfarande en liten stackars tjej som får hålla sig innanför ett fönster. Nästan som om hon är inlåst i ett förråd och ingen släpper ut henne. Men det är bra att Moorland får lite mer liv eftersom jag kände att de blev lite väl luftigt där inne när murarna försvann. 
Något annat nytt är stigen upp till bergen. Det stod inget om detta i nyheterna vad jag minns utan jag fick reda på det genom Haley Rainstorms Instagram. Genast loggade jag in igen för att kolla vad detta var. Det är en riktigt lång stig och området upp i bergen är uppdaterad så att man kan röra sig där uppe. Stigen är otroligt vacker och utsikten är riktigt fin där uppe. Är rätt osäker på varför de valde att uppdatera bergen däremot. En idé är väl att det ska finns en ny väg till urträdet där uppe när man gör uppdraget med Lisa. Frida tror de har att göra med achievemented där man ska ta sig så högt upp som möjligt. Sak samma så är stigen helt klart värd att ta sig en liten ritt på. Sjukt mysigt! 
 
Ja, de var mina tankar om förra veckans uppdatering. Imorgon är det dags igen, men som jag sa i mitt tidigare inlägg så är jag på väg till Göteborg nu när jag skriver detta. Jag åker hem på eftermiddagen imorgon så vi får se hur det blir, men är det inspelningsbart så lär jag nog ha tid att göra det eftersom jag ska vara hemma innan middag imorgon. Vad tror ni kommer i uppdateringen imorgon? 

Kommentera här: