Bara att förbereda sig

Dagens uppdatering innehöll de sista tre färgerna av akhal tekéerna och såklart blev det ett köp, men jag kommer inte släppa vilken de blev förrän på fredag. Valde att släppa What horse am I buying då eftersom jag försöker planera vilka videos som ska ut de kommande veckorna och det blir mindre stress för mig denna vecka om jag placerade den videon på fredag istället för att släppa den idag och behöva fixa en till video till fredag. Men vilken tror ni jag köpte? 
 
Annars fick vi kläder som passar sig för vissa högtider som antingen betyder glädje eller sorg. Detta är för att druiderna verkar förbereda sig för något speciellt som sker vid Doyles kapell nästa vecka. Jag passade därför på att köpa en klänning i gallerian och den är så otroligt fin samtidigt som det gör ont i hjärtat av att veta vad den är till för. Det är bara att förbereda sig helt enkelt både praktiskt och känslomässigt. 
 
Det slog mig nu att Star Stable har gjort om i butikerna, men när jag var där och shoppa tänkte jag inte alls på det. Men vad jag förstår kommer man nu kunna köpa grejer man redan äger och detta är ifall man vill ha fler av samma sak. De är ju trevligt... men varför? Finns det något som kommer ske längre fram som detta hör ihop med, för just nu förstår jag inte riktigt grejen. Speciellt att de nämner att man kan använda, till exempel, samma benlindor till fler hästar. Betyder det att vi kommer kunna ta ut fler hästar ur stallet i framtiden eller kommer vi få saker såsom täcken att sätta på de hästar vi har i stallet? Aja, det blir nog bra i slutändan och det är kul att de ser över hur affärssystemet ser ut i spelet. Hade väl kanske hoppats på lite mer fokus på garderoben, men de jobbar antagligen på det också. 
 
Det var dagens uppdatering och nu ser jag fram emot nästa med blandade känslor. 

Kommentera här: