Hur läckra är inte dessa?!

Oj oj, nu har Star Stable tagit det till en helt ny nivå! Hur vackra är inte dessa Jorvikiska urhästar?! Detaljerna ser helt fantastiska ut, både som magisk och icke magisk. Jag tror också att många är väldigt glada över att de är i lusitanomodell och det måste jag säga att det är jag också. Men... jag kommer nog inte köpa en. Jag har insett att jag inte rider dessa hästar, inte ens när de ska levlas. De blir liksom den hästen jag levlar när jag inte har någon annan häst, vilket jag har just nu. Jag har en hel del hästar att levla, så det känns fel att köpa en häst som bara kommer stå där. Neh, det får vara och så får jag njuta av deras skönhet när spelare springer förbi mig när de rider dem. Man är ju däremot väldigt nyfiken på hur den tredje modellen ser ut? Vad hoppas ni på? Ska jag vara helt ärlig kommer jag nog inte kunna motstå om det står en roshäst där. Då blir det självjklart ett köp! 

Kommentera här: