På semester

När ni läser det här är jag redan på väg till Montenegro! Vårt plan går redan 06:20 från Arlanda så det var upp tidigt på morgonen... eller natten...som gäller. Jag kommer vara borta i 10 dagar. Samma som förra året, fast denna gången landar vi rätt sent på söndagen så tekniskt sätt är jag inte tillbaka förrän 1 juli. 
 
Jag har med mig laptopen så jag kan bli tillgänglig om det finns en anledning för det. Men jag kommer inte kunna spela vilket betyder att jag kommer missa nästa veckas uppdatering. Eller missa och missa, jag kommer inte kunna se den förrän jag kommer hem. Jag hoppas verkligen att det inte kommer en ny hästras denna gången. Det var tufft att inte få spela in en Rose Reviews samma dag som uppdateringen. Aja, vi får se vad som händer!
 
Hoppas ni har det riktigt trevligt där ni är och njuter av det fina vädret både ute och i spelet. Ha de gott!

Kommentera här: