Kommer ha så svårt att välja!

Alltså ser ni dessa skönheter!?!? Den mest efterfrågade rasen Achaltekeer, som jag nu måste lära mig uttala, kommer till spelet inom en väldigt snar framtid. Kanske redan nästa vecka? Inte alla sex såklart. Vi får såklart tre av dessa i första svängen och sedan resterande nästa månad. Oavsett så är det sex fantastiskt vackra hästar och det ska bli så spännande att se dem i spelet! Jag kan se mig köpa minst tre av dem. Kan ni gissa vilka tre jag redan fallit för? 

Kommentarer:

1 Angelica Diamondshield:

Alla är jättefina! Men jag personligen är ett stort fan av de ljusaste, den längst till vänster, albinon/skimmeln och den guldfärgade hästen.

Kommer du visa när du köper dina tre favoriter, eller har du för mycket att göra (helt förståeligt)?
De videorna är alltid väldigt intressanta att kolla på och "The Butt-test" var väldigt hjälpsamt. <3

Svar: Färgerna är så fina :D
Min idé är att när det kommer en ny ras kommer jag fortsätta med att göra Rose reviews. Men när andra omgången av färgerna kommer, vilket lär väl bli i juni, så gör jag en What horse am I buying. Jag lär köpa åtminstone en till av dem och i dem videorna pratar jag lite mer om färgerna.

Jag hälsade Frida att du uppskattade The Butt-test! ^^
Rose Shadowlee

Kommentera här: