Release party på Star Stable EA

Hallå allihop! Jag vill börja med att jag ska sluta skriva om varför jag inte bloggar så mycket och om hur mycket jag har att göra. Det kan inte vara kul för er att läsa i varje inlägg som kommer så fort det finns något att läsa. Så nu, ska jag bara försöka skriva när jag kan och inte be om ursäkt varje gång. Det är som de är helt enkelt och det här börjar nu!
 
I onsdags kunde jag inte se på dagens uppdatering eftersom jag var personligt inbjuden till Star Stable EAs release party för den andra boken och Lisas musik. Det är kanske LITE sent, men det är klart att de ville komma iordning på det nya kontoret så de kunde ha en riktigt bra fest. 
 
Kontoret är SÅ fint!!! Alltså de är luftigt, mysigt samt utrstrålar jorvikisk magi. Det är så mycket att ta in att de två timmar som event var igång kändes det som att jag gick på en adrenalinkick eftersom jag försöka hinna med. Jag skulle ju vlogga, lyssna på de på scen, se kontoret och prata med alla underbara människor som jag inte kunnat prata med på länge. 2 timmar är väldigt kort tid... Jaja, det var en riktigt bra event med god mat och dricka. 
 
Jag bara måste få prata om Amanda. Denna vackra och talangfulla tjej är rösten till Lisas låtar och att höra henne live gav mig rysningar. Det var även en stund då jag grät lite när hon sjöng på en låt som kommer ut senare. Hon är helt fantastisk och jag ser verkligen fram emot fler låtar med henne. Ni har väl inte missat att låtarna finns på Spotify?! 
 
Helena Dahlgren var också på plats såklart. Det finns ingen härligare kvinna alltså! Fick min och Fridas bok signerad av henne och samtidigt stod jag och prata om boken med henne. Det är klart nu att det kommer komma ännu fler böcker! Ser så mycket fram emot att läsa dem alla för denna författare är helt otrolig! Trots att det är en bok för ungdomar så är det ändå så spännande och i vissa fall lyckas Helena fläta in en snutta skräck som ändå inte är allt för traumatiserande för barn. Jag har precis läst klart den andra boken och ska försöka göra ett inlägg om den också i framtiden. 
 
Som sagt, så härliga människor allihop och jag fick träffa ännu fler av dem som jobbar på kontoret. Fick till exempel prata med dem som producerar musiken idag och då måste jag erkänna jag blev lite star struck. Alltså de killarna gör ett fantastiskt jobb med att balansera musiken till att vara modern samtidigt som det är spelmusik och framför allt Star Stable musik. Så härliga killar dessutom som är så glada över att vi använder deras musik i våra videos!
 
Ja, de var väl de jag kan beskriva eventet i text. Ni har ju vloggen där uppe också så att ni får se hur det ser ut. Nu ska jag iväg och ÄNTLIGEN få se Avengers: End Game. Ja, vi är väldigt sena... Ha de gott sålänge! 

Kommentarer:

1 Angelica Diamondshield:

Det var en jättemysig vlogg. Det kändes nästan som man var där med dig!

Jag ska också kolla på Avengers: Endgame snart, och jag ser fram emot det, om än lite rädd.

Du behöver inte alls vara stressad över att lägga upp någonting, att du mår bra är viktigast!

Svar: Tack! Vad kul att höra att du gilla de! Ta med näsdukar till bion. Du kommer behöva de.
Rose Shadowlee

Kommentera här: