Moonghost

Så vacker!
 
Så idag var det uppdateringsdag och de kom en massa nytt och allt var en överraskning. För mig i alla fall. För det första. Två nya araber och en ponny. Araberna var ju riktigt fina, speciellt denna jag inte kunde hålla mig från att köpa. Är en riktig sucker för gråskimmlar. Och så den prickiga som står högst upp på Sandras önskelista. Ponnyn var, för mig, inget att hurra för. Den såg sötare ut på bilden än i spelet. 
 
Den andra saken, överraskningen, var ju verkligen en surprise. Just också att alla tittade runt omkring sig istället för på sig själva. Jag såg att Sandra hade köpt ett nytt schabrak och då såg jag sadelgjorden. Jag tittade genast på min häst och började skratta. 
Det var en bra överraskning och riktigt roligt. Jag har ju sett att folk varit lite besvikna över att inte ha sadelgjord men trodde aldrig att de skulle fixa de. Men de var en fin liten present de. 
 
Sen så kom det ju nyheter om hästön. Den kommer nästa vecka och de blir ju roligt. Börja fundera nu på  vem man ska skicka iväg dit. Jag hoppas man kan skicka starthästen för tycker så synd om honom som bara står där i stallet. 
Jag var nog lite besviken över att de ger ut en t-shirt som kompensation för förra veckans problem. Jag har inte sett den och jag vill nog inte ha den heller. Hade varit något mer nice med star coins som många bad om. 
 
Toodles!

Kommentera här: