Flyttat

Så jag har flyttat för hösten till GÅD. Dels för att jag vill se hur de är att bo där och så vill jag ha känslan av höst nu när de faktiskt är höst. De är väl något jag önskar skulle hända i SSO. Att de skulle komma mer årstider förutom sommar och vinter. Jag förstår såklart att de kan vara svårt att programera och att de kan ta tid. Men undrar om man skulle kunna ta kodningen dom har i GÅD och ha den över hela Jorvik. Värt att prova eller vad tror ni? Sen så har dom ju regn i Firgrove championatet och för dom som spelade under förra vintern så fanns de områden då de snöa. Skulle man inte kunna ha de över Jorvik också? Dom skulle ju kunna prova under Halloween veckan i alla fall. 
 
 
De jag gillar med stallet än så länge är att de inte är så mycket folk där, att de finns en paddock med små hinder, att de är en ö man kan rida runt och ha mys om man vill, att de finns en lite affär med precis brevid och de sista är att man får mer för att göra stallsysslor där. 
Minus är väl att de inte är så jätte centralt som i Fort Pinta. Men de finns en färja och de är inte så jätte långt att rida för att komma till Ridhuset där de finns en transport. 

Kommentera här: