Ny logga och.... jaha

Jag vet inte varför men jag hade nog för stora förhoppningar inför dagens uppdatering och jag blev rätt så besviken. Mitt eget fel antar jag eftersom mönstret är att har vi haft en stor uppdatering så blir det en mindre efter det. Moorland var stort så jag borde ha förstått att idag skulle vara litet. Men jag blev besviken. 
Vi kan ju börja med loggan som jag tycker är fin, väldigt rosa, men fin. Den är simpel och snygg. Lite för lik Barbie's logga, men målgruppen till Star Stable är ju i princip samma. Hoppas det inte skrämmer bort äldre spelare bara. Inte för att man ska titta åt ett annat håll bara för att loggan ser ut som den gör. 
Nu till de som kom till spelet. Uppdraget med Ed Field var pinsamt kort. Jag var klar på 2-3 min och man fick ett par skor. Jag trodde man skulle få lite mer än så men tydligen inte. 
Det som kom till gallerian var jag också lite besviken på. Det såg halvgjort ut och detaljer var suddiga. 
Och det var det enda. Inga hästar som jag VERKLIGEN hade hoppats på. Men ja, bara för att jag tänker gå och köpa Luna nu så kommer det antagligen hästar nästa vecka. AAHHGGRRRR
 

Kommentarer:

1 Stephanie Oldwood:

Håller med dig, hade också hoppats på fler hästar. :/ Men som du skrev så var Moorland uppdateringen stor. Men vi får nöja oss med att ha en uppdatering varje onsdag, antar jag :3


Svar: Jo, vi är väldigt bortskämda egentligen :)
Rose Shadowlee

2 Matilda Southtree :

Man kan levla klart en häst på en vecka :D

Svar: Det är sant. Ska försöka göra det ^^
Rose Shadowlee

3 Lottie:

De har konsekvent släppt nya hästar var fjärde vecka under en lång period. Om du ser nyhetsflödet märker du att det stämmer.
På så sätt slipper man besvikelsen över att det inte kom några nya i den här uppdateringen, de har ett schema helt enkelt =) Lycka till med Luna nu!
Hälsningar, Lottie Snöfödd

Svar: Jo, kom på det nu, men det har känt som att Fjordingarnas nya färger kom rätt så snabbt efter varandra men det måste ha varit min inbillning. :)
Rose Shadowlee

Kommentera här: