Antagligen sista priset för i år

Fick en till kjol som pris från skattjakten i år. Antagligen sista jag får också om jag hinner in imorgon innan dom stänger servrarna. Känns lite trist för jag hade velat ha mer nya saker, men det får väl vara och det kommer alltid nya saker till spelet. 
Sen måste jag fråga vad det är för fel på launchern? I helgen så verkade SSO fixa något bakom kulisserna och efter det så får jag alltid ta upp och ner launchern tills den slutar krasha. Har fler detta problem? 
Vad tror ni kommer imorgon förresten? Jag hoppas på nya hästar trotts att jag varken är klar med Dandy eller Spök. Men det får väl vara lite trångt i stallet tills någon utav dom är klara. 
Midsommargrejerna försvinner nog. Men kan vi få ett ställe omrenoverat? Nya uppdrag? Nya kläder och utrustning i gallerian?

Kommentera här: