Första dagen

Dessa nya uppdrag har en väldigt dramatisk början. Men som vanligt så har man svårt att hänga med på pga allt folk. Jag missade helt en ny animering som SSO teamet måste ha jobbat med länge pga av allt folk. SNÄLLA SSO fixa så man kan ta bort alla spelare! Jag vet att man kan vänta några dagar så det avtar, men har dessvärre inte tålamodet för det. 
I alla fall, denna uppdragserie är väldigt spännande ändå och vi får träffa nya karaktärer. Ska inte spoila så mycket mer, men ger min slutliga uppfattning av uppdragsserien när den är klar. 
Det står såhär på nyhetssidan: Med alla skoj prylar (och kanske ytterligare något till som kommer att poppa upp någonstans…), så hoppas vi att ni får en fantastiskt kul vecka!
 
Vad menar dem med det? Om ni hittar något nytt där ute så får ni gärna hojta till! Jag är rätt så dålig på att se sånt själv. 
De nya kläderna i gallerian var fina, dessvärre gillar jag inte pastellfärger så inget som hamnar i min garderob. Jag älskar våren, men nu kommer alla pastellfärgade kläder och utrustning. Lite tråkigt. 
Men detta var veckans uppdatering. Jag ser fram emot att avsluta uppdragsserien och så ser jag fram emot nästa veckas uppdatering som vanligt!

Kommentarer:

1 Anonym:

Dem menar nog första april, då händer ju grejer ;)

Svar: Såklart!
Rose Shadowlee

Kommentera här: