It looks amazing!!!

Asså titta så vackert!!!! Jag kan knappt bärga mig till på onsdag. Det ser helt fantastiskt vackert och realistiskt ut. 
Lite funderingar; kommer vi ha användning av spolspiltan eller är den bara där för fint? Kommer vi kunna organisera hästarna själva? Kommer det vara hemskt blått glitter överrallt? Kommer vi kunna öppna boxarna eller kommer vi få ut hästen på något annat sätt. 
Annars är ju stallet som en dröm tycker jag. Alla hästarna har sin egna box och till och med en namnskylt. Vi ska kunna byta färg på någonting. Undra vad för färger det skulle vara och hur mycket får vi ändra mån tro? 
Jag undrar också om vi kommer kunna se utsidan av stallen? eller kommer hemstallen se ut som de gör och när man går igenom dörren kommer man till detta? Lite konstigt, men nu ska vi inte vara allt för petiga. 
Kan det inte vara onsdag nu!!!

Kommentarer:

1 Renen Eveningknight:

Känner så också! Hoppas verkligen att man kommer kunna använda spolspiltan, antingen att spola av hästen eller bara leda in den dit och rykta den. Det skulle bli lite verkligare!

2 April%20Beedew:

En sak jag reagerade på var att sadlarna hänger åt fel håll i sadelkammaren :/

Kommentera här: