Mina tankar går till de drabbade

 
 Igår var det en fruktansvärd dag i Svergie. Det som alla har fruktat har nu hänt och jag är så stolt över alla medmänniskor som öppnade upp sina hem och hjälpte de som hade de svårt efter attacken. Jag var, tack och lov, inte i stan igår. Det fanns tankar till att åka in för att hjälpa mamma hitta en vårjacka, men vi bestämde oss för att leta hemma i gallerian nära oss. 
 
Det pratas om 4 tragiska dödsfall efter attacken, för mig är det 5 tragiska dödsfall. Den stackars hund som det har tagits bild på men som ingen pratar om. En hund som följde sin ägare längst Drottninggatan för att sedan bli utsatt för det hemska. Det var inte bara människor som blev utsatta, utan även alla djur.
 
Mina tankar går till alla dem som förlorat en familjemedlem, vän eller partner. <3

Kommentera här: