Åh vad de är fina!!!

Jag har suttit och väntat i flera timmar på att de ska bli klara med uppdateringen. Mest för att jag ska iväg på middag och ville ha recensionen klar innan jag behövde åka. Men så öppnade dem och fort som fasen loggade jag in för att hitta min Baron. Det fick bli denna super söta och vackra fux. Jag förstår att alla är helt förälskade i den svarta som kom och jag måste erkänna att jag gillade den också, men det var ingen Baron för mig. Skimmeln var också fin, men jag gillade inte riktigt manens färg... eller manen i huvudtaget är jag inget större fan av egentligen så därför har jag bytt man på Baronen också. Bilden ovan är tagen före recensionen. Jag ville ha deras man när jag recenserade för att kunna prata om den. 
Såhär ser han ut nu med den andra manen. Lite bättre tycker jag och han är superfin i knoppar så ser verkligen fram emot en dressyrtävling med honom. Deras vanliga man är lite för tjock för att vara så kort, speciellt pannluggen. På bilder kan den se väldigt fin ut, men att ha den hela tiden i spelet tycker jag inte om. Den var inte superful egentligen. Den hade kunnat bli väldigt snygg om den var lite tunnare och att den bara fanns på en sida av halsen. Förstår inte riktigt varför alla manar ska vara på båda sidorna. Frisern är ett undantag. Kanske måste den vara superlång för att vara på en sida? 
 
I alla fall, jag absolut älskar Baronen annars! Han är så fin och jag älskar att gångarterna är mer åt dressyrhållet. Jag kan se mig själv samla på dessa. En riktigt fin brun en skulle jag vilja ha eller en appelkastad skimmel eller en mörkbrun. Ja, jag vill ha dem i alla färger! Här nedan kan ni alla fall se min recension på Hannoveranen.

Kommentarer:

1 Sigrid Winterdotter:

Jag fastnade lite för den svarta först, men i spelet insåg jag att den inte var något för mig.

2 Cecilia Gladefield :

Vad söt han blev i den andra manen :3 Önskar mig också en brun och en apelkastad skimmel. ;)

3 Daniela Silvergarden:

PÅ den första bilden ser det ut som att ni har gått in i en piaff :D

Kommentera här: