Vi är åter igång

Vi har haft ett långt sommarlov i klubben av flera anledningar, men idag hade vi vårt första möte och även en rolig lek för att kicka igång höstterminen med leenden på läpparna. Det var många punkter som skulle tas upp; förändringar och önskemål. Men det strömmade in en massa roliga önskemål som vi ska försöka uppfylla under terminens gång. Ett vinterridläger är ett exempel som jag ser fram emot.
 
Efter mötet höll Maria och Frida i en lek som heter Paparazzi. En väldigt rolig lek som gick ut på att man skulle hitta saker som de har nämnt, ta bild på dem och skicka till Frida på Kik. Det var inte många saker vi skulle hitta, men de var svårt. Denna lek måste vi köra igen för jag tyckte det var väldigt roligt som sagt. 
 
Nu ser jag fram emot att hålla event och vara med på andras. Jag ska hålla mitt första på tisdag; en mysig uteritt för att kicka igång höstterminens ridlektioner. 

Kommentarer:

1 Sigrid Winterdotter:

Åh, det låter som ett intressant event!

Kommentera här: