Bara en dag sen, men vad gör det?

Dessvärre har jag inte tagit några bilder idag. Jag har varit alldeles för upptagen med skolarbete och att spela in uppdragen så jag har glömt bort att ta bilder. Men idag fick vi alltså Alla hjärtansdag uppdragen. Många som tycker det är konstigt då den dagen var igår, men för mig gör det inget. Vi fick det i alla fall och med ett nytt race. 
Jag har inte provat racet än då jag ska spela in det imorgon med en kompis. Vad jag har förstått måste man göra loppet 3 gånger innan man kan byta tills sig gåvor. Låter ju lite spännande och man får kämpa för något vilket är sällan man får göra i SSO. Det är bra för en att få jobba lite för att få något. 
Annars är det som vanligt. Eller jo! De har ju gjort om lite i Moorland för att göra det enklare för nya spelare. Måste ju dit och kolla. Återkommer om vad jag tycker om det helt enkelt! Är så virrig och trött efter allt man gjort idag så ni får ursäkta att jag inte kollat in allt än. 
Hoppas annars ni har haft en bra onsdag.

Kommentera här: