Nya Jorvikiska hästar imorgon

Jag måste säga att SSE är väldigt snälla som faktiskt släpper 6 hästar inom en och samma vecka. 3 föl i appen och nu dessa som kommer till spelet imorgon. 
SSE har också varit lite roliga genom att delat upp bilden i ett jigsaw pussel och skickat ut det till populära instagram konton. Men nu är alla ute och någon har satt ihop alla bilder. Förlåt, men jag vet inte vem som gjorde denna bild eftersom den sprids som eld just nu
Det ska bli spännande att se om de är lika stora som shirehästarna. De ska tydligen vara som Galloper Thompsons häst, men jag minns inte hur stor den var. Men dem på bilden är väldigt fina. Jag vet dock inte om jag kommer att köpa någon. Den urhästen jag har använder jag aldrig och det är ju lite tråkigt. Men vi får se, jag är ju trotts allt en samlare... hehe. 

Kommentera här: