Star Stable Horses

Vilken överraskning! Appen är redan släppt i Appstore. Vet inte hur det är för er Androidanvändare och eftersom SSE inte har släppt någon information tror jag inte någon vet. Men för er som har Appstore så söker ni på Star Stable, väljer Star Stable Friends och sedan trycker på "relaterat", då dyker den nya appen upp. Av någon anledning går det inte att söka efter den än. Kan det vara för att den släpptes för tidigt? 
Men vem bryr sig!? Spelet är helt fantastiskt! Man får ett litet föl och för närvarande kan man bara välja mellan tre mustangföl. Jag i framtiden kommer det komma fler raser. Frågan är om alla nya hästar kommer att släppas såhär? 
Man ska sedan slutföra dagliga uppdrag för att fölet ska nå level 10. Det kommer ta 10 dagar om man gör det dagligen. När den är level 10 så behöver man betala en viss summa pengar för att kunna föra in den i spelet. Väl där kommer din häst stå i ditt stall och i level 10. Awesom, eller hur! Det kommer bli spännande att se hur man för över hästen. Just nu har jag inte loggat in mig på något sätt eller bevisat att jag är Rose Shadowlee. Kommer den bli en kod man får fylla i kanske? Vi får se om 10 dagar. 
Men detta är då Oregon, eller Wildwind som han egentligen heter. Man fick välja mellan denna, en svartskäck, en kritvit och en som ser ut som en black. Är rätt osäker på vad den sista är för färg faktiskt. Titta på honom! Han är så söt! Och de dagliga uppdragen var rätt simpla. Man kan göra dem på bussen på väg till skolan eller precis innan man går och lägger sig. 
Detta är en mycket rolig utveckling av spelet och är det bara jag som hoppas på ISLANDSHÄSTFÖL!!!!!
 
Update: Det verkar som att folk tycker att det fortfarande är helt okej att bugga. Det finns nu bildbevis överallt där folk har buggat hästen till att bli större utan att faktiskt göra det man ska i spelet och slänger in hästen direkt i SSO. 
Jag tyckte SSE var extremt snälla som släppte appen så tidigt och att appen är gratis att ha. Jag vet att det kostar SC att föra in hästen ändå, men ändå. Tänk på att den här appen hade kunnat kosta 20.00 kr! Den är gratis! Det är 10 dagar av att ta hand om ett simpelt föl och du kan göra det när du vill! Är det så jäkla värt det att gå emot SSE regler och, ärligt, vara så oförskämd. Jag skäms över SSO communityt ofta, men idag, idag har de tagit det hela till en annan nivå! 

Kommentarer:

1 Nadia Mousebear:

Vill oxå ha islandshästföl, drömmen ju! *-*

2 Cecilia Gladefield :

Åh :D Vill oxå ha islandsföl. Men allra helst fjordingföl ;DD Blir intressant att se hur exaktman för in dem i spelet sedan ^^

Kommentera här: