Alla rider runt på sina starthästar!

Trodde nog aldrig dagen skulle komma då man såg ALLA rida runt på sina starthästar, men idag var det så. Och det var så underbart! Egentligen var det inte bara starthästar utan alla hästar som haft den gamla modellen var ute. Alla är så fina och jag känner på mig att folk kommer att bli fattiga när man helt plötsligt har ett helt nytt utbud av hästar att köpa. Vill ni veta exakt vad jag tycker om Frostys uppdatering så kan ni se min review här nedan. 
Jag kan i alla fall säga att jag är väldigt glad över uppdateringen. Som alltid tittar jag på smådetaljer och hittar alltid något som jag inte är super förtjust i. Största grejen är halsen som ser lite för tjock ut, speciellt i full galoppen som jag också hade föredragit varit samma som Lipizzanern men det är Haflingerns. Men men, man kan inte få allt och de sa att det är möjligt att de kommer uppdatera starthästen igen i framtiden. Jag har än så länge inte dykt ner i communityt för att höra vad andra säger, men jag har fått intrycket att de är positiv stämning kring den nya modellen. Nedan kan man se en för och efter bild på min Frosty. Vissa tycker inte att de är så stor skillnad, men jag tycker nog att det är de ändå. 
Btw, så älskade jag västen och schabraket som vi fick idag också. Båda kan hittas i Gallerian! Den svart västen är jag speciellt kär i. Har alltid velat ha en och det stör mig inte att det står Team Star Stable på ryggen för det är så snyggt gjort. Schabraket kanske var lite för blått i min smak. I alla fall ser man inte detaljerna på den eftersom den blåa färgen bländar en nästa. Men fler sånna med SSOs logga säger jag inte nej till. En svart hit, tack!
Nu har många gamla älsklingar fått komma hem till stallet igen. För mig fick det bli Logan (som ni ser på bilden ovan), Hero och Marlon. Dem är super fina och jag önskar nästan att man kunde uppgradera stallet ännu mer nu så man kunde ha ännu mer hästar hemma. Dessa ska definitivt användas mer i framtiden med klubben. Man får väl se om man kanske köper tillbaka en häst man har sålt bara för att man trodde detta aldrig skulle hända. 
Det här däremot.... Jag är verkligen inte så glad över att det finns två modeller av Engelska Fullblodet. Varför kunde de inte bara ta de gamla färgerna och sätta på det riktigta fullblodets kropp? Det här är ju bara konstigt. Jag hade antagligen köpt den här om den var ett riktigt engelst fullblod då jag vill ha ett riktig fin brun en. Och som sagt är jag lite orolig att de andra raserna, så som Holländska Varmblodet och Selle Francaisen inte kommer att få sina egna uppdateringar. Men vi får väl se. Jag är i alla fall att de inte ändrat priserna på de här hästarna trotts uppdateringen. Nu kan man köpa nya hästar för en rätt billig peng. 
    
Ovan ser ni några av de saker jag hittade som har fått sig en uppdatering. Den kära Firgrove bron är inte en bortglömd bro längre och hindren har fått sig en liten make over. Riktigt kul att rida ut för att hitta små ändringar. Jag hoppas på fler i framtiden. Det finns en del kvar att göra, men det här är ett mycket bra lyft i spelet. Och trailarna är så mycket snyggare nu! 
Har ni hittat något nytt som jag inte har sett. Jag vet att vägskyltarna har fått sig ett lyft så det behöver ni inte påpeka. Men annars får ni gärna hojta till! Men nu måste jag röra på mig. Har suttit alldeles för länge vid datorn så det gör ont i kroppen. Ha de bra och pussa lite extra på era starthästar idag. Ska vi inte kanske göra detta till den officiella Start Häst Dagen?!
 
Happy Start Horse Day!

Kommentarer:

1 Anonym:

De hwr yppdaterat hela gallerian, lite svårt att se dock eftersom det gjordes så proffsigt zD
Såg tex att borden och stolarna i cafeet har fått en makeover. Riktigt snyggt <3

Svar: Tack! Då ska jag åka dit och kolla ordentligt nästa gång. :)
Rose Shadowlee

2 Cecilia Gladefield :

Vad mycket nytt du hittade jag märkte bara av trähindren...haha xD Vad fin din startis blev :3 Tycker den korta manstilen blev väldigt fin. ^^ Jag tror jag kommer köpa tillbaka Sune,Morgan fuxen. :3 Annars väntar jag spänt på att painthästarna kommer tillbaka med nästa hästmarknad ;)

3 Anonym:

Om de uppdaterar de engelska fullbloden hoppas jag att de bara tar färgerna och sätter de på den nya modellen för älskar verkligen startmodellerna med de här färgerna! *.*

4 Anonym:

Om de uppdaterar de engelska fullbloden hoppas jag att de bara tar färgerna och sätter de på den nya modellen för älskar verkligen startmodellerna med de här färgerna! *.*

5 Daniela Silvergarden:

Kan jag påpeka att Frosty på första bilden ser ut som att han tigger godis? xD Sådär såg min ponny ut när hon tiggde godis xD <3
"Heeej Rose, har du en godis kanske?"

6 Matilda Southtree:

Här går jag emot alla och säger "usch, jag vill inte att de gör de gamla fullbloden till den nya modellen!" Jag avskyr den nya modellens fullblod :D Tycker de står så fult och rumpan är så fult formad (det är ju den man ser då man rider) så jag står inte ut med att ha en xD Är glad över mina två från den gamla modellen.

Kommentera här: