Äntligen hemma

En bild på Wiselee från mitt let's play konto
Eller ja, jag kom faktiskt hem igår men har inte direkt orkat spela eller göra så mycket med sociala medier. Men nu har jag landat lite mer och har gjort klart midsommaruppdragen så nu har jag inte så mycket annat att göra än att levla på mitt let's play konto. Har inga hästar att levla på mitt orginalkonto och försöker hålla på SC:n så det får vänta med köp tills nästa gäng hästar kommer till spelet. 
 
Jag vill göra en review på den uppdaterade kameran, men det får dessvärre vänta då jag har ont i halsen. Antagligen en förkylning man lätt får när man är i ett varmt land som har bra AC. Är glad att det inte är så extremt för att flyga med förkylning är nog något av det värsta man kan göra. Men ja, förhoppningsvis lägger sig detta fort då jag vill komma igång med träningen och spela in videos. Men ja, då vet ni att en recension av kameran får vänta till senare tyvärr. 
 
Hoppas ni har haft det bra! 

Kommentera här: