Buggit värre

Efter gårdagens uppdatering har spelet varit rätt buggit på olika sätt. Igår stängdes spelets av två gånger för mig pga att jag försökte stänga inställningsrutan. En annan bugg är texturen på hästarnas utrustning varit suddigt, även några av hästarnas manar och kroppar verkar suddiga. Jag har även varit med om att stenarna i New Hillcrest varit svarta.
 
Jag har mailat support om texturen och det där med inställningsfönstret men inte fått något svar än och de verkar inte ha fixats än i spelet. Förhoppningsvis fixar det de snart för jag vill ärligt inte spela in när texturen ser ut som den gör. Detta gör att reviewn för de nya kamerainställningarna får vänta ytterligare några dagar. Jag hoppas jag kan göra den till helgen.  


Kommentarer:

1 Melinda Winterforce :

Ja, det hände precis samma sak med mig! Hittade även svarta stenar i Månskärebyn när jag var ute och levlade min häst, mitt spel hackar också om jag sätter på skuggorna så är tvungen att stänga av dem (vill gärna ha dem på)

2 Alanis Moonstorm:

Psst, det där med att ta av hjälmen och handskarna funkar inte längre heller. Hoppas det kommer tillbaka dock.

Svar: Då var det inte bara för mig som det inte funkade plötsligt :O Vore ju lite komiskt om det var en bugg egentligen och så är hela communityt exalterade över det XD
Rose Shadowlee

Kommentera här: