Så här är dem

Ja, jag har köpt en ny arab och har recenserat den nya versionen. Allt finns i videon ovanför så orkar inte riktigt skriva ner allt jag redan sagt. Hehe! Men kan väl sammanfatta att jag hade nog högre förhoppningar än vad jag trodde, för jag är väl inte så helt nöjd med uppdateringen.
 
Men mina nya arab är ändå väldigt söt. Hon heter Dahlia "Dayflower", döpt efter en blomma som jag tycker väldigt mycket om. Hon är väl fint och tror jag kommer trivas med henne. Jag kommer förmodligen inte köpa någon mer arab eftersom det inte är en ras jag är så förtjust över i vanliga fall. Dahlia kommer jag nog inte använda så ofta efter hon blivit level 15 heller. Det kommer nog vara om det är speciella event med klubben som gör att en arab känns logisk, men annars har jag andra hästar jag hellre använder. 
 
Nu verkar det som att Star Stable Online show tar sommarlov och jag brukar se det som ett tecken att vi går in i de månaderna då uppdateringarna brukar vara små och inte så exalterande. Men! Om ni såg det sista avsnittet av Star Stable Show så kläcker Matilda ut sig att vi kanske får se dem om något stort händer under sommaren. Kan det betyda att det kommer komma en större uppdatering i sommar? Vi får vänta och se. 
 
Köpte ni en arab? Vilken då och vad får den heta? 

Kommentarer:

1 Delfina:

Är också lite besviken, tyvärr. Det är skönt att de äldre modellerna går att köpa på hästmarknaden, jag köper nog hellre en av dem för att vara ärlig, även om de nya förstås är jättefina också. Den araben du köpte är ju himla söt <3

Kommentera här: