Det jag trodde var en bugg

Efter uppdateringen igår märkte jag att kameran hade fått ett eget liv när man stod till fots i spelet. Alltså helt stilla och inte sprang runt. Detta antog jag var en bugg, en väldigt irriterande sådan, och skickade genast in till support. Efter att ha fått svara på lite frågor fick jag svaret som ni kan se ovan. Detta kom som en chock för mig. Varför ska detta vara en ny funktion och varför har de inte berättat om den i nyheterna? Vad ska den vara bra för? Det gör att man inte kan stå i stallet och byta kläder utan att man måste vara på hästen. Man kan inte heller kolla sig omkring eller som jag, som gillar att starta mina YT-videos med att ni får se min karaktärs framsida, inte kan göra det längre. 
Jag skickade då denna bild till våran kik-chatt som våran klubb har för att ventilera min frustration. Då skrev Cat, en medlem i  klubben, till SSE via chatten på Facebook och frågade varför. Då fick hon dessa svar: 
Det är egentligen inte en nyhet att de som svarar på våra medelanden inte ger oss samma svar. Men detta är ju lite konstigt att vissa på kontoret vet om denna nya funktion medans andra inte gör det. Är det en bugg eller inte? Jag hoppas på att Zoe har missförstått mig och trott jag pratat om något annat. Kommunikation är ju svårt trotts allt och jag hade inte energin att skicka en video på problemet heller. 
Cat tog i alla fall min print screen och skickade till den som svarade henne på facebook så får vi se vad de säger då. Detta är väldigt spännande och som sagt hoppas jag att detta är ett fel. 
 
Update:
 
Vad skönt att det var som jag trodde.

Kommentarer:

1 AlanisMoonstorm:

Jag har inte märkt något? Nu måste jag kolla om jag råkat ut för något skumt till fots.

2 Melinda WinterForce :

Ja, har också lagt märke till det tyvärr :((

Kommentera här: