Ehhm, är söt ekorre förlåt nog?

Ja, jag har varit rätt frånvarande. Maj är en månad som för många är sista månaden innan det är dags för sommar och ledigheter, men det är också månaden man ska göra klart allt i skolan. Detta gäller även mig som går på högskola. Som tur är har jag inte tentatider, men jag har ett slutprojekt som ska blir klart nästa vecka. Tekniskt sätt är det klart, men nu är det en slutrapport som ska skrivas och redovisning ska göras iordning. På det har det varit väldigt fint väder de senaste dagarna vilket har gjort att jag har varit ute så mycket som möjligt. Så ja, mitt spelande har varit rätt lågt den senaste tiden. Men det verkar som att communityt är rätt lågt allmänt så detta verkar inte direkt ta skada. Många utav er har antagligen en massa att göra irl också. 
 
Men uppdateringen då? Jo men den var ju en trevlig uppdatering med en massa snygga sadelväskor och söta ekorrar. Och ja, jag kunder inte motstå denna sötnos. Annars fick vi mer uppdrag med Jamie Olivetree som jag just nu kämpar med att få genom att göra dagliga hos henne. Får se hur lång tid det tar innan jag kan göra dem.
 
Jag hoppas på nya hästar nästa vecka. Hemskt gärna ett nytt snyggt Engelskt Fullblod. Vad hoppas ni på?  

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield :

Nya hästar skulle sitta fint,särskilt en vitblack fjording ;) Annars önskar jag mig mer hästar till fölappen då jag är för lat för att levla xD Mer uppdrag sitter aldrig fel heller ;)

2 Frida Silverfält:

Kommer det ett riktigt snyggt fullblod så blir jag sur då jag köpte ett nytt härom dagen! ;) Haha

3 Juliette Shadowstar:

Ett engelsk fullblod hade varit fint men ärligt talat är jag öppen för vad som helst! Annars hade ju lite fler uppdrag varit kul :)

Kommentera här: