Single Coco House

Jag har satt mig och byggt detta hus i The Sims 4 och nej, jag har faktiskt inte spelat in det. Jag vet inte varför, eftersom det var tänkt att jag skulle göra det, men det var så skönt att ta det lugnt och ta den tid jag behövde. När jag spelar in så blir jag stressad över hur lång tid det tar eftersom det blir så mycket material att editera efteråt och att välja vad som är värt för er att se och inte. Neh, det här var skönt att bara bygga när jag kände för det eftersom jag inte satt och byggde detta på några timmar. Detta tog kanske 3 dagar. 
 
Jag är nöjd och huset är nu uppe i galleriet så att ni kan ladda ner det om ni vill. Sök bara efter RoseShadowlee så borde alla mina hus dyka upp. Jag tog en bild på framsidan men den blev inte bra. Jag hoppas ni gillar det. 
 

Kommentarer:

1 Alexandra Goldnose:

Oj vad snyggt!

Svar: Tack ^^
Rose Shadowlee

Kommentera här: