Yes! Give me more!

Det var väl rätt väntat att vi skulle få nya hästar idag, men jag hade inte väntat mig det här. Dels en ny Islandshäst som genast fick åka hem till mig. Islandshästhorder som jag är, hehe. Men de andra två var glada överraskningar. Två färger som redan finns i spelet men som har satts på de nya modellerna. Mycket trevligt! Dock ingen ras som jag är super hype på, men i framtiden kanske man blir superglad! 
 
Jag tycker att SSE ska fokusera mer på att uppdatera raser som redan finns i spelet. Det är så många fina raser som förtjänar en uppdatering och just nu känns det inte som att det finns en ras som är extremt önskad. Så några uppdaterade sportraser vore trevligt, t.ex. Selle Francaise, varmbloden och Oldenburgaren. Fast jag säger inte nej till fler islandshästar heller. Vill väldigt gärna ha en rödskäck och en gulblack också. 
 
Annars kom det inget annat idag. Men har ni sett HELA Star Stable Show avsnittet som kom idag? Något spännande händer i uppdateringen nästa vecka. Men vad kan det vara? 

Kommentera här: