Där är det!

Nu kan man verkligen se lite av arbetet som teamet har gjort i Firfall. Det ser mysigt grönt ut och bergen ser magnifika ut. Jag vet att folk har filmer och bilder på när de ha buggat sig in, men jag har verkligne försökt hålla mig borta från sånna spoilers. Jag vill ha samma känsla som när jag ridit in i Dinodalen och Epona eller tog bussen till Jorvik City, som var de områden som har släppts under tiden jag har spelat. ÅÅhh, kan knappt vänta tills vi får lite mer informaiton om området och såklart när det äntligen öppnar. 
 
I och med detta kanske man kan förvänta sig att området kommer öppna innan året slut. Firfall är också ett området som verkar vara känd för sina gröna vackra marker. Kan det betyda att området kommer öppna innan snön kommer till Jorvik? Vilket betyder i slutet utav november eller i början av December. 
 
Vänta nu lite! Senaste huvuduppdragen slutade med att vi skulle förbereda oss för att hämta en speciell druid. Kan den druiden bo i Firfall? Så spännande! Varför jag går dit är ju för att Ylvas hår var väldigt rosa senast och det kanske är kopplat. Men skulle SSO öppna ett område utan att släppa en massa teasers innan dess? Man vet ju aldrig. Sydhoven öppnades bara sådär från ingenstans. Vad tror ni? En massa teasers eller kommer det bli surprise? 

Kommentarer:

1 Alva Lionrock:

Så spännande!!!! Hypar sönder! Hoppas det kommer nånting snart, är alltid kul att få en teaser innan och sen sitta och hypa sönder lite till de sista dagarna innan onsdagen, sen kasta sig ner vid datorn och låsa upp det nya området! ;)

Kommentera här: