Att vara eller inte vara... det är frågan...

Dagens uppdatering var en ren överraskning. Aldrig trodde jag att något sånt här skulle dyka upp i spelet, men det är samtidigt en glädjande överraskning. Det här var ju en super roligt liten grej som dök upp i Jarlaheims mörka gränd dessutom! 
 
Uppdraget var väl rätt kort, men tror det var mer utav en presentation till funktionen med animationerna på scen samt den roliga butiken utanför. Animationera var så bra gjorda och jag tror de kommer att användas mycket i framtiden. Givetvis hade det varit roligare att kunna göra dem på fler ställen än just på scenen, men det kanske kommer. Jag köpte lite grejer från butiken, men kände att de blir nog mer användbart när vi väl kommer ha någon form av maskerad i klubben och man vet vad man vill vara. Men ögonlappen och en utav ögonmaskerna fick följa med mig på en gång. 
 
Det som var lite tråkigt var alla andra som gjorde uppdragen samtidigt. Jag förstår att man senare ska använda scenen med sina kompisar, men just när man göra uppdragen får de gärna försvinna anser jag. Speciellt när man står på scenen första gången! Jag såg inte mig själv alls vilket var väldigt tråkigt. 
 
Men ja, så mycket mer finns det inte att säga om uppdateringen. Jag ser fram emot nästa vecka då Fashion Week är tillbaks. Har visserligen redan gjort uppdragen, men är så sugen på nya kläder!

Kommentera här: