En hästparkering

Jag vet att jag är rätt inaktiv här just nu, men det är så de är när jag har extremt mycket att göra i skolan samt att det händer inte så mycket i spelet just nu. Eller ja, det händer ju något varje onsdag men det är ingen hype om något eller så för tillfället vilket gör att det är svårt att hypa här om det. Förhoppningsvis kommer det någon rolig sneak peek snart. I alla fall, nu till saken med detta inlägg. 
 
När jag stod utanför rådhuset som också är vårat klubbhus i Silverglade funderade jag som vanligt över vart jag ska ställa min häst. Jag gillar inte att ställa dem mitt framför dörren så dem försvinner i hästhavet senare och tycker mer om att ställa dem på gräs medans jag är där inne. Och då kom jag på att det skulle vara väldigt gulligt att ha som en liten hästparkering i närheten av klubbhuset. Jag vet att folk skulle antagligen inte använda den ändå, men jag skulle! Vore ett roligt tillägg när de väl uppdaterar Silverglade, vilket jag hoppas händer snart, men till dess får man väl parkera hästen utanför byn istället. Är ju inte så långt att springa egentligen. 
 
 

Kommentarer:

1 Renee E:

Själv parkerar jag min häst på Bonnys gräsmatta! Då vet jag alltid var den är, den står på gräs och det är inte långt att springa till klubbhuset! :D

Kommentera här: