James är alltid i trubbel

 
 
Onsdagen den 30/8 fick vi ett roligt litet uppdrag med James som var i knipa igen. Han är alltid i knipa på ett eller annat sätt, men i alla fall. Denna gång var det faktiskt inte hans fel och man ville för en gång skull hjälpa honom att lösa problemet.
 
Uppdraget i sig var inget stort. Man var klar på ca en timme om man läste alla dialogrutor och inte stressade sig igenom det. Det var komiskt och mer animationer vilket alltid är uppskattat. Det hade varit nice om vi hade kunnat sitta i skräddarställning när vi ville eller i alla fall som "brb" som i WoW. Anyway, man fick en väldigt fin tröja som jag nog kommer använda rätt flitigt.
Har inte så mycket mer att säga om det. Just nu känns det som att vi är på en "brygga" som jag har börjat att kalla det. Det jag menar är när Star Stable ger oss lite sånna här småuppdrag, utrustningar och hästar som vi redan har i spelet. Alltså inget nytt men att de jobbar på något. Spännande att se vad som kommer ut denna månad. Jag hoppas fortfarande på nya färger till Hannoveranerna. Många verkar önska sig en appelkasta skimmel, men jag är mer sugen på en riktigt fin brun med tecken och strumpor. Vore riktigt trevligt! Men dessa färger borde väl ändå dyka upp nu på onsdag? Då har de gått hela 5 veckor sen sist. 
 
Nu ska jag sätta mig i sängen och snora, förkyld som jag är. Ha de bra!
 

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield :

En fin brun hade inte suttit fel ;) Är svag för bruna med mkt vita tecken :3
Krya på dig <3

Kommentera här: