Vilka vackra varelser!

Idag kom det äntligen hästar och inte vilka hästar som helst, utan Lusitanos! De är verkligen vackra i spelet och jag är till större delen nöjd med dem, men de finns några småsaker som fick mig att känna att de inte riktigt var 10/10. Varför får ni veta om ni ser recensionen ovan. 
 
Men jag köpte två stycken på en gång. Som jag skrev tidigare idag kom de en lusitano som var alldeles för lik den riktiga Vulcao för att jag skulle bara blunda för de. Skimmeln är nästan så jag funderar över om de använts sig av Vulcao som inspiration. Den andra jag köpte var den bruna som döptes till Importante. Även han är döpt av en lusitano som fanns på gården jag red på. Tyvärr finns han inte med oss idag, men han var en riktigt fin hingst som levde upp till sitt namn. Jag kommer ha en presentation av de båda klara till helgen tror jag. 
Vulcao
Utrustningen som kom idag var ju så snyggt att jag köpte allt utan att ens tänka. Mer sånt tack! Annars var de uppdragen med Thalia och de var riktigt roligt. Det är så mycket roligare nu när alla de raser som vi kan köpa i spelet även får en plats i uppdrag och det var ett riktigt fin serie där lusitanon fick en bra presentation. Mer säger jag inte eftersom jag inte tycker om att spoila. Men de var riktigt roligt och de var en hel del filmsekvenser i denna. 
Importante
Det går ju nu att köpa Jojo Siwas hår hos frisören bredvid diskot. Många verkar tycka de är riktigt kul vilket är såklart är väldigt roligt. Jag å andra sidan, har inte ens prövat för de känns inte som frisyrer som passar mig. Men som sagt, kul att andra uppskattar det! 
 
Jag ska nu återgå till att levla mina nya älsklingar. Kan ju ärligt säga att jag antagligen kommer börja samla på denna ras. Hehe... Har ni köpt en Lusitano idag? 

Kommentarer:

1 Melinda Winterforce:

Det kan du skriva upp hehe! Den bruna fick åka direkt hem till mig och den vita lär nog göra det inom en snar framtid om inte vi hinner få nya Lusitanos tills dess...

Har några hästar jag måste levla upp bara innan jag går helt crazy x)

Kommentera här: