Snart är vi igång!

Om exakt en vecka är de slut på Comet Hawks sommarlov och de lär betyda att de lär hända lite mer här på bloggen. En rätt stor del av mina inlägg handlar oftast om event som görs med klubben och jag hoppas de inspirerar er till att vilja göra event med er klubb. De är inte så läskigt som man tror. Visst, man blir nervös, men efter en till två gånger så är man varm i kläderna. 
 
I alla fall, en vecka kvar och jag har ingen aning om vad jag ska göra för ridlektioner. De är ju lite sorgligt att när vi avsluta så tänkte jag att jag kommer ha extremt mycket idéer till när vi börjar igen, men istället har jag idétorka. Jag kommer givetvist fortsätta med mina rasuteritter, men sen vet jag inte riktigt vad man ska göra för ridlektioner. Har ni lite tips på vad jag skulle kunna hitta på nu i början? 

Kommentera här: